Novosti u provedbi Nacionalnog programa Shema školskog voća

Konferencije su organizirane i održane kako je prikazano u tablici 1:

Tablica 1: Mjesto i datumi održanih promotivnih konferencija Sheme školskog voća

R. br.

MJESTO

DATUM

DVORANA

ZA ŽUPANIJE

1.

ZAGREB

6. lipnja (četvrtak) 2013.

Kino dvorana, MP, Vukovarska 78, istok

Grad Zagreb, Zagrebačka, Sisačko-moslavačka, Krapinsko-zagorska, Karlovačka

2.

RIJEKA

10. lipnja (ponedjeljak) 2013.

TRANSADRIA d.d., Riva Boduli 1

Primorsko-goranska, Ličko-senjska, Istarska

3.

OSIJEK

12. lipnja (srijeda) 2013.

HGK, Županijska komora Osijek, Europske Avenije 13

Virovitičko-podravska, Požeško-slavonska, Brodsko-posavska, Osječko-baranjska, Vukovarsko-srijemska

4.

SPLIT

18. lipnja (utorak) 2013.

HGK, Županijska komora Split, Ante Trumbića 4

Zadarska, Šibensko-kninska, Splitsko-dalmatinska

5.

DUBROVNIK

19. lipnja (srijeda) 2013.

Gradska vijećnica, Put dvori 1

Dubrovačko-neretvanska županija

6.

KOPRIVNICA

20. lipnja (četvrtak) 2013.

HGK, Županijska komora Koprivnica, Frankopanska 3

Varaždinska, Međimurska, Koprivničko-križevačka, Bjelovarsko-bilogorska

 

UKUPNO

6 promocija

 

21 županija

Kako je PSS odlukom ministra poljoprivrede krajem travnja 2013., a temeljem podnesenog Godišnjeg plana aktivnosti, imenovana tijelom nadležnim za komunikaciju u okviru Sheme školskog voća, obveza PSS-a je bila da pripremi promotivni materijal. U tu je svrhu napravljeno sljedeće:

  • pripremljeni su i tiskano je 6 reklamnih samostojećih postera (roll up baneri, reklamni pingvini);
  • pripremljen je Europski plakat Shema školskog voća, radna verzija, za škole, koje će sudjelovati u provedbi Sheme školskog voća školske godine 2031./2014. i koji će se tiskati nakon što APPRRR objavi konačni popis škola koje sudjeluju u Shemi (nakon 1. kolovoza 2013.), a kojim će se javnosti priopćiti da se za provedbu Sheme školskog voća koristi financijska potpora Europske unije;
  • letak, radna verzija, koji će se također tiskati kad i plakati, iz tog razloga što će dostavu tog promotivnog materijala u škole distribuirati tiskare poštom;
  • podloga za sve prezentacije, za predstavljanje Sheme.

Na konferencijama je svaki partner predstavio, putem prezentacije u trajanju od 15 – 20 minuta, ulogu svoje institucije u provedbi tog nacionalnog programa (6 prezentacija, objavljene na web stranici PSS).

Nakon konferencija održan je početkom srpnja 2013. u Zagrebu sastanak svih partnera na projektu s dobavljačima, kako bi se pojasnile neke nejasnoće oko obveza dobavljača prilikom distribucije voća i povrća, na kojem je ukazano na neke propuste u Pravilniku o provedbi Shema školskog voća te na prekratki rok za potpisivanje ugovora između škola i dobavljača.

U svrhu omogućavanja da se što više škola uključi u Shemu školskog voća već ove prve godine provedbe programa, MP je donijelo 8. srpnja 2013. novi Pravilnik o provedbi Sheme školskog voća, koji je objavljen u Narodnim novinama br. 88.

Najvažnija izmjena, koju donosi novi Pravilnik, je ta da dobavljači trebaju potpisane ugovore sa školama dostaviti u APPRRR najkasnije do 1. kolovoza 2013., a prema članku 33. svi provedeni postupci i aktivnosti, kao i ugovori sklopljeni između dobavljača i škola, ostaju u primjeni i dovršit će se prema odredbama novog Pravilnika.

 

mr. sc. Višnja Šimunović,
rukovoditeljica Odsjeka za hortikulturu

Pripremi za ispis